Analytics en rapportages in HaloPSA

Neem de juiste besluiten op basis van beschikbare data

Hoe maak ik rapportages aan in HaloPSA?

Krijg inzicht in je KPI’s

Veel MSPs hebben een ticketsysteem, maar doen verder weinig met alle data die het systeem bevat. Terwijl die heel waardevol kan zijn!

Bepaal welke KPI’s belangrijk zijn voor jullie servicedesk en richt hier verschillende dashboards voor in. De inzichten helpen je om bij te sturen waar dat nodig is en betere beslissingen te nemen.

Interactieve dashboards voor je servicedesk

De rapportages in HaloPSA geven je inzicht in de werkzaamheden van de servicedesk, hoeveel tickets er binnenkomen, via welk kanaal, en of SLA’s binnen de deadline worden afgehandeld. Ook kun je inzoomen op medewerkers en zien waar zij mee bezig zijn.

Gebruik een standaard (ITIL-)format of maak eenvoudig een rapportage op maat. Hetzelfde geldt voor de interactieve dashboards: je kunt gebruikmaken van een standaardformat of je bouwt een maatwerk dashboard met de beschikbare widgets, zoals een ticketteller.

Ontdek alle features van HaloPSA

Servicedesk

Contracten

Sales & CRM

Facturatie

Selfserviceportal

Voorraad

Analytics

Projecten

RMM & Remote

Urenregistratie

Boek een vrijblijvende demo

Wil je samen met Effort IT kijken wat HaloPSA voor jouw organisatie kan betekenen? Vraag dan een vrijblijvende demo op maat aan via onderstaand formulier.