Analytics en rapportages in HaloPSA
Neem de juiste besluiten op basis van beschikbare data
Hoe maak ik rapportages aan in HaloPSA?
Krijg inzicht in je KPI’s
Bepaal welke KPI’s belangrijk zijn voor jullie servicedesk en richt hier verschillende dashboards voor in. De inzichten helpen je om bij te sturen waar dat nodig is en betere beslissingen te nemen.
Interactieve dashboards voor je servicedesk
De rapportages in HaloPSA geven je inzicht in de werkzaamheden van de servicedesk, hoeveel tickets er binnenkomen, via welk kanaal, en of SLA’s binnen de deadline worden afgehandeld. Ook kun je inzoomen op medewerkers en zien waar zij mee bezig zijn.
Gebruik een standaard (ITIL-)format of maak eenvoudig een rapportage op maat. Hetzelfde geldt voor de interactieve dashboards: je kunt gebruikmaken van een standaardformat of je bouwt een maatwerk dashboard met de beschikbare widgets, zoals een ticketteller.
Ontdek alle features van HaloPSA
Servicedesk
Contracten
Sales & CRM
Facturatie
Selfserviceportal
Voorraad
Analytics
Projecten
RMM & Remote
Urenregistratie
Boek een vrijblijvende demo
Wil je samen met Effort IT kijken wat HaloPSA voor jouw organisatie kan betekenen? Vraag dan een vrijblijvende demo op maat aan via onderstaand formulier.