Bespaar tijd met het selfserviceportaal van HaloITSM

Geef eindgebruikers de touwtjes in handen en ontlast de servicedesk

Krijgen jullie servicedeskmedewerkers steeds weer dezelfde vragen? Bellen of mailen klanten en medewerkers bij incidenten en serviceverzoeken? Dat kost je IT-medewerkers ontzettend veel tijd. Terwijl je antwoorden op terugkerende vragen gemakkelijk kunt vastleggen in een kennisbank en gebruikers zélf hun serviceverzoeken kunt laten invoeren in een portaal.

In dit whitepaper lees je meer over:

  • Het selfserviceportaal van HaloITSM.
  • De mogelijkheden van een selfserviceportaal.
  • De vijf belangrijkste voordelen hiervan.
Krijgen jullie servicedeskmedewerkers steeds weer dezelfde vragen? Bellen of mailen klanten en medewerkers bij incidenten en serviceverzoeken? Dat kost je IT-medewerkers ontzettend veel tijd. Terwijl je antwoorden op terugkerende vragen gemakkelijk kunt vastleggen in een kennisbank en gebruikers zélf hun serviceverzoeken kunt laten invoeren in een portaal.

Download direct het gratis whitepaper en bespaar tijd!

    Klanten over Effort IT

    “De overgang naar de software van Halo is tot nu toe probleemloos verlopen, op wat kleine notificatiedingetjes na. Ik wil het gehele Effort IT-team bedanken voor de inzet, het meedenken met en assisteren bij onze implementatie en het ontwerp. Nogmaals bedankt voor de zeer interactieve en kundige samenwerking!”

    Jeroen van der Aar – Manager Operations bij Tagnet