Ervaringen van klanten

Hoe ervaren klanten de overstap naar HaloPSA?

Effort IT: partner van HaloPSA

Hieronder vind je verschillende verhalen van onze klanten, die naar tevredenheid gebruikmaken van HaloPSA. Wil je eens zien hoe dit ITSM-platform voor hen in de praktijk werkt? Laat het ons gerust weten, dan brengen we je in contact.

Waarom Axerrio kiest voor HaloPSA

“Wim Vogelaar van Effort IT gaf een sterke demo van HaloPSA waarin de voor ons belangrijke functionele specificaties terugkwamen…

-Barry ten Veen
Commercieel en Operations manager bij Axerrio

Audiologisch centrum Pento kiest voor gebruiksvriendelijk ticketsysteem van Halo

“Nadat ik binnen een andere organisatie in aanraking kwam met het Halo-platform, werd me de urgentie van een..

-Wouter Geerdink
Systeembeheerder bij Pento

For All IT Services kiest HaloPSA als ITSM-platform

“De samenwerking met Effort IT verliep erg goed”, vindt Tim. “We hadden tijdens het project een open en..

-Tim Vossepoel
Coördinator Servicedesk & Security Officer bij For All IT

Tagnet stapt probleemloos over op HaloPSA

“De overgang naar HaloPSA is tot nu toe probleemloos verlopen, op wat kleine notificatiedingetjes na. Ik wil het gehele Effort IT-team bedanken voor de inzet, het meedenken en assisteren met onze implementatie en het ontwerp. Nogmaals bedankt voor de zeer interactieve en kundige samenwerking!”

-Jeroen van der Aar
Manager Operations bij Tagnet

Supracom stroomlijnt ICT-dienstverlening voor tandartspraktijken met HaloPSA

Supracom is al sinds 2005 gespecialiseerd in ICT-dienstverlening voor tandheelkundige praktijken. Gaandeweg is de Managed Service Provider steeds geavanceerdere software gaan gebruiken om beter te voldoen aan de eigen IT-wensen en die van de klanten. Toen de ondersteuning op het bestaande softwarepakket voor IT Service Management (ITSM) afliep, werd het tijd om naar een nieuwe en completere oplossing uit te kijken.

Growers United verbetert IT van fabriek en werkplekken met HaloITSM

Growers United is in Europa een van de grootste spelers in het produceren, verpakken en verkopens van vruchtgroente (tomaten, komkommers, paprika’s en aubergines). Miljoenen consumenten genieten dagelijks van de verse kasgroente die de coöperatie aanbiedt. 38 telersbedrijven zijn aangesloten bij Growers United.

HaloPSA helpt IT aanspreekpunt bij volledige ontzorging van klanten

Integratie met Exact Online stroomlijnt serviceproces
IT aanspreekpunt zorgt dat MKB-bedrijven ongestoord, veilig en efficiënt hun werk kunnen doen door hun alle IT-zorgen uit handen te nemen. Het bedrijf uit Enschede ontzorgt meer dan 200 klanten op het gebied van onder meer werkplekbeheer, netwerkbeheer, beveiliging en back-up, telefonie en procesoptimalisatie. Klanten kunnen uit verschillende abonnementen kiezen en betalen daarvoor maandelijks een vast bedrag.

Abicom.pro: bij ITSM-software is een partner onmisbaar

“Onze business is klantenservice, niet het bouwen van software”
Abicom.pro, gevestigd in het Vlaamse Denderleeuw, is gespecialiseerd in IT-dienstverlening voor zelfstandigen en kleine tot middelgrote bedrijven. Met meer dan 20 jaar ervaring in zowel grote als kleine IT-omgevingen heeft de dienstverlener alle expertise in huis om een totaaloplossing aan te bieden.