Hoe kies je de juiste ITSM-oplossing voor jouw bedrijf?
Ontdek de verschillen tussen HaloITSM, Freshservice en TOPdesk
Ontlast de servicedesk met ITSM-software. Hoe houd je overzicht op service-aanvragen? En hoe zorg je ervoor dat de servicedesk niet wordt overspoeld met werk? Door IT Service Management slim in te richten, werk je als IT-afdeling veel efficiënter. De juiste ITSM-oplossing maakt het mogelijk om je kennis gemakkelijker te delen, vele vragen te beantwoorden en problemen sneller op te lossen.
Maar hoe kies je nu de juiste ITSM-software?
Overlappende functionaliteiten en verschillende methodieken zorgen ervoor dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Door HaloITSM, Freshservice en TOPdesk naast elkaar te zetten, helpen we je met de zoektocht naar een geschikte oplossing voor jouw organisatie.
Bekijk de uitgebreide vergelijking tussen HaloITSM, Freshservice en TOPdesk door experts uit de industrie.
Download direct het gratis whitepaper en weet hoe je moet kiezen!
Klanten over Effort IT
“De overgang naar de software van Halo is tot nu toe probleemloos verlopen, op wat kleine notificatiedingetjes na. Ik wil het gehele Effort IT-team bedanken voor de inzet, het meedenken met en assisteren bij onze implementatie en het ontwerp. Nogmaals bedankt voor de zeer interactieve en kundige samenwerking!”
Jeroen van der Aar – Manager Operations bij Tagnet