Integratie ChatGPT van OpenAI met HaloPSA
Meteen een antwoord op maat op elke e-mail en chat
Verbeter je service en support met ChatGPT
Wat gebeurt er als je ChatGPT combineert met een krachtige tool als HaloPSA? ChatGPT (ontwikkeld door OpenAI) is een taalmodel dat gebruik maakt van de nieuwste technologie op het gebied van AI. Het is ontworpen om menselijke taal te begrijpen en te genereren, waardoor het op intelligente wijze kan reageren op vragen en instructies. Het programma is zelflerend en kent een grote dataset. Daardoor kan ChatGPT een breed scala aan teksten produceren, van eenvoudige antwoorden tot complexe verhalen.
Door ChatGPT te integreren met HaloPSA ontstaan er talloze mogelijkheden en kant-en-klare oplossingen voor betere en meer persoonlijke service en ondersteuning van klanten. Ideaal voor onder andere MSPs met een drukke of onderbezette helpdesk.
Profiteer van de koppeling van ChatGPT met HaloPSA ITSM-software
- Snel en persoonlijk antwoord op e-mails en chats
- Altijd correcte en accurate antwoorden
- Klantvriendelijke en uniforme tone of voice
- Betere service en ondersteuning aan klanten
- Tijdbesparing door automatisering eerstelijnssupport
De integratie ChatGPT en HaloPSA in de praktijk
Verder zorgt ChatGPT ervoor dat al je e-mails en notities dezelfde herkenbare tone of voice hebben en dat de spelling en grammatica correct zijn. Ook je Halo Chatbot helpt je klanten voortaan nog beter, sneller en professioneler dankzij ChatGPT.
Zo werkt ChatGPT voor betere notities en e-mails
Je kunt HaloPSA zo configureren dat ChatGPT een servicedeskmedewerker helpt om een notitie of e-mail te verbeteren aan de hand van de instructies die je meegeeft. Bijvoorbeeld om spelling en grammatica te controleren. ChatGPT kan zelfs een mail herschrijven om beleefder te klinken, dankzij de ingebouwde mogelijkheden voor sentimentanalyse. De aangepast mail wordt altijd eerst aan de servicedeskmedewerker als voorbeeld getoond, vóórdat de mail naar de eindgebruiker wordt verstuurd.
ChatGPT inzetten om direct eindgebruikers te beantwoorden
Naast dat ChatGPT helpt om notities en mails van de servicedeskmedewerker te verbeteren, kan ChatGPT ook zelf antwoorden genereren. Hiervoor hoef je alleen maar ‘Generate User Response’ in te stellen en vervolgens enkele instructies te schrijven over hoe ChatGPT zich moet ‘gedragen’ in het berichtveld van Halo. Zo zal ChatGPT het ticket doornemen en namens de servicedeskmedewerker een antwoord genereren, op basis van de instructies die je hebt geconfigureerd. Hij of zij kan van tevoren altijd het geautomatiseerde antwoord bekijken en wijzigen, voordat het naar de eindgebruiker wordt gestuurd.
Zo voeg je ChatGPT toe aan de Halo Chat Bot
De Halo Chat Bot is ook uitgebreid met de mogelijkheid om te reageren via ChatGPT. Zo wordt de ondersteuning van je eindgebruikers een stuk persoonlijker. Je stelt binnen Halo bepaalde instructies in hoe ChatGPT moet reageren. Vervolgens genereert ChatGPT een antwoord gebaseerd op deze instructies en het tot dan toe gevoerde gesprek. Dat antwoord wordt weer aan de eindgebruiker gegeven. De gebruiker kan op elk moment beslissen om het gesprek met ChatGPT af te ronden en verder te gaan met de conversatieflow van de Halo Chat Bot.
De belangrijkste voordelen van ChatGPT in HaloPSA
- Verbeter je-mails en notities: correcte spelling en grammatica, herkenbare tone of voice en sentimentanalyse voor de juist toonzetting.
- Genereer automatische en accurate antwoorden zonder menselijke tussenkomst.
- Snelle en professionele support, afgestemd op de individuele behoeften van je klant.
- Integratie met de Halo Chatbot: verrijk de chatervaring van je klanten door ze gepersonaliseerde en relevante antwoorden te bieden via de chatbot.
- Beter gestroomlijnde en geautomatiseerde workflows waardoor minder supportvragen bij medewerkers terechtkomen.
Meer weten of zelf uitproberen?
Wil je ervaren hoe ChatGPT en HaloPSA samenwerken? Vraag een gratis trial aan en probeer het zelf uit.