Integreer 3CX met HaloITSM en HaloPSA

Koppel 3CX met Halo voor zowel je inkomende als uitgaande oproepen.

Door 3CX met Halo te integreren, kun je oproepen eenvoudig beheren en het loggingproces voor de tickets automatiseren. Servicedeskmedewerkers zien niet alleen wie er belt, inclusief hun avatars, maar hebben direct alle relevante informatie tot hun beschikking. Zo kunnen ze de klant zo goed mogelijk te woord staan. Daarnaast is het mogelijk om notities van het gesprek toe te voegen, via het interactieve pop-upscherm.

Voor de integratie van het 3CX-telefoonsysteem met ITSM-software worden soms buitensporige prijzen gerekend. Maar, zoals met alle andere functionaliteiten in HaloITSM en HaloPSA, vind je deze koppeling gewoon standaard in de ITSM-oplossing.

Integratie van 3CX met ITSM-software

  • Je krijgt automatisch een melding van een inkomend gesprek via het telefoonsysteem.
  • Je ziet of gesprekken intern of extern zijn. Ook worden de avatars getoond die door de servicedeskmedewerkers of eindgebruikers zijn ingesteld.
  • Stel standaardbegroetingen in die je kunt gebruiken wanneer je voor het eerst met de beller spreekt, inclusief alle benodigde informatie voor een gesprek.
  • Haal informatie over de beller naar voren die beschikbaar is via hun eindgebruikersaccount. Bijvoorbeeld over eerdere e-mails, welke dienstverlening ze afnemen en welke servicedeskmedewerker hun voorkeur heeft.
  • Voeg notities toe over de gebruiker, terwijl het gesprek plaatsvindt. Deze informatie is handig voor collega’s, zodat ze kunnen zien wat er is besproken tijdens het laatste gesprek.

Breng 3CX samen met HaloPSA en HaloITSM

  • Krijg een overzicht van de actieve tickets van de gebruiker, zodat je gemakkelijk het ticket kunt vinden waarover hij of zij belt.
  • Bekijk andere geregistreerde oproepen voor hun bedrijf, om te zien of het probleem zich ook heeft voorgedaan bij andere collega’s. Zo voorkom je dubbel werk.
  • Log de uitkomst van het gesprek door een nieuw ticket aan te maken of door een bestaand ticket snel en eenvoudig bij te werken vanuit dezelfde interface.
  • Verbind gesprekken door met collega’s als de beller met hen wil spreken of om snel te kunnen schakelen met relevante afdelingen.
  • Assisted transfer is ook beschikbaar, zodat je gemakkelijker de beller en de persoon naar wie je wilt doorverbinden bij elkaar brengt.
Halo_Service_Desk
HaloITSM
HaloPSA