Integreer AnyDesk met HaloPSA
Integreer AnyDesk met het Halo-platform om tot een sneller en efficiënter supportsysteem te komen
Ontdek de koppeling tussen AnyDesk en HaloPSA
De mogelijkheid om een computer op afstand te bedienen, is een van de noodzakelijke tools van elke servicedesk. AnyDesk is een remote desktop-tool waarmee je op afstand verbinding kunt maken met een computer. Hierbij maakt het niet uit of dat nu aan de andere kant van het kantoor is of aan de andere kant van de wereld. AnyDesk zorgt voor veilige en betrouwbare remote desktop-verbindingen voor zowel IT-professionals als mensen die veel onderweg zijn.
Integreer AnyDesk met ITSM-software van HaloPSA
Je wilt natuurlijk dat IT-problemen snel en efficiënt worden opgelost. Met deze integratie kun je een AnyDesk ID koppelen aan een site of asset en vervolgens een remote sessie starten. Op die manier kun je de eindgebruiker effectief ondersteunen, omdat je snel toegang hebt tot de asset die defect is of niet naar behoren werkt. Zo wordt het oplossen van problemen een stuk eenvoudiger.
Koppeling met AnyDesk: een use case
Het probleem: een medewerker ontvangt geen e-mails en denkt dat zijn Outlook niet werkt. Hij probeert dit probleem zelf op te lossen met de artikelen in de kennisbank, maar die kunnen hem niet verder helpen. Daarom maakt hij een ticket aan via de selfserviceportal van Halo, zodat iemand van de servicedesk hem kan helpen.
Het ticket wordt opgepakt door het supportteam. Zij voeren de eerste controles uit, maar kunnen niet zien wat het probleem is en realiseren zich dat ze toegang moeten krijgen tot de computer van de medewerker. Met de AnyDesk-integratie kunnen ze een sessie op afstand starten vanuit Halo. Ze laten het de medewerker weten en klikken op de link in het ticket. Vervolgens kunnen ze het probleem eenvoudig op afstand oplossen en kan de medewerker zijn e-mails weer versturen en ontvangen.
Bekijk ook de andere integratiemogelijkheden van HaloPSA.