Integreer Cisco met HaloPSA
Maak voor binnenkomende calls automatisch een ticket aan in Halo
Integreer Cisco met HaloPSA ITSM-software
- Via zijn of haar gebruikersaccount krijg je direct meer informatie over de beller, zoals e-mailhistorie en de diensten die ze afnemen.
- Je kunt zien of de gesprekken intern of extern zijn. Verder worden dan de avatars getoond die de servicemedewerkers en eindgebruikers zelf hebben gekozen.
- Stel standaard begroetingen in die je kunt gebruiken wanneer je voor het eerst met een beller spreekt.
- Maak tijdens het gesprek notities, zodat je die kunt delen met collega’s.
- Je kunt een pop-upmelding van het telefoonsysteem instellen, die aangeeft dat je een inkomend gesprek hebt.
Snelle reactie- en oplostijden door koppeling HaloPSA met Cisco
- Leg het resultaat van de oproep meteen vast door, vanuit dezelfde interface, eenvoudig een nieuw ticket aan te maken of een bestaand ticket bij te werken.
- Je kunt andere geregistreerde gesprekken van hetzelfde bedrijf checken, om te onderzoeken of het probleem zich ook voordoet bij andere mensen op hun locatie. Zo voorkom je dubbele acties en meldingen.
- Bovendien is assisted transfer beschikbaar, zodat je de beller soepel kunt doorverbinden met iemand anders.
- Krijg een overzicht van alle actieve tickets wanneer je wordt doorverbonden met een eindgebruiker. Op die manier vind je gemakkelijk het ticket waarover hij of zij belt.
- Verbind gesprekken door naar collega’s als de beller hen wil spreken. Je kunt een melding op die manier ook snel escaleren naar relevante afdelingen.
Zorg voor een optimale digitale ervaring wanneer klanten bellen met een vraag of probleem. De integratie van Cisco met HaloPSA is zo geregeld. We hebben hiervoor een duidelijke handleiding, maar helpen je natuurlijk wanneer dat nodig is.
Bekijk ook de andere integratiemogelijkheden van HaloPSA.