Krijg grip op de agenda van je team én een overzicht van alle werkzaamheden en de beschikbaarheid van teamleden.
Halo heeft een eigen geïntegreerde agendafunctie, waarmee je afspraken en taken kunt maken binnen serviceverzoeken en die kunt samenvoegen met andere agenda’s. De integratie met Microsoft Exchange maakt het mogelijk om zowel e-mails als agenda’s te koppelen met het Halo-platform.
Zo heb je alle afspraken, projecttaken, persoonlijke events, vergaderingen en verlofdagen op één plek beschikbaar. En dat overzicht is toegankelijk met maar één login. Stel onder andere reminders in, reserveer tijd voor meerdere teamleden, informeer gebruikers, geef geschatte aankomsttijden aan en scherm afspraken af.
Of je nu een eindgebruiker moet terugbellen, interne acties wilt plannen, of op locatie moet komen: je kunt meerdere afspraken inplannen vanuit één ticket. Voeg het onderwerp en de tijden van de afspraak toe, geef aan of de afspraak is bevestigd en voor welke medewerker deze wordt ingepland. Halo zal dan deze afspraak pushen naar de agenda van de betreffende medewerker. Deze functionaliteit is niet alleen beschikbaar voor Microsoft Exchange, maar ook voor Google Calendars.
Elke servicedeskmedewerker heeft zijn eigen agenda in Halo. Die kan afzonderlijk worden bekeken of in een gezamenlijk overzicht. Gewijzigde of nieuwe afspraken worden in ieder geval altijd in beide agenda’s meegenomen. Verder kun je de agenda’s op elk apparaat synchroniseren. Zo ben je altijd verzekerd van een up-to-date overzicht van alle afspraken en werkzaamheden van je servicedeskteam.
Bekijk ook de andere integratiemogelijkheden van HaloPSA.