Ontdek de kracht van HaloPSA voor jouw IT-supportdesk
Kies voor efficiëntie, overzichtelijkheid en schaalbaarheid
Waarom HaloPSA voor jouw IT-supportdesk?
HaloPSA combineert namelijk een uitgebreid aanbod aan functionaliteiten in één gebruiksvriendelijk platform. Je configureert het helemaal naar jouw wens. Of je nu een ticketingsysteem wilt opzetten voor de IT-supportdesk of formulieren voor incidenten, problemen of serviceverzoeken wilt instellen, HaloPSA maakt het mogelijk.
Dit platform is ontworpen om te werken volgens de ITIL-standaarden, de meest algemeen geaccepteerde aanpak voor IT-servicebeheer. Maar het kan ook volledig worden aangepast om naadloos aan te sluiten bij de unieke processen en workflows van jouw organisatie. Dit biedt jou de flexibiliteit die je nodig hebt om effectief en efficiënt te zijn in je werk.
Een centrale IT-supportdesk met HaloPSA
In plaats van te schakelen tussen verschillende systemen, biedt HaloPSA je de mogelijkheid om bedrijfsmiddelen, projecten en tickets binnen één centraal ITSM-systeem te beheren en te volgen. Je kunt medewerkers en klanten ondersteunen vanuit een georganiseerde, centrale servicedesk.
Live dashboards geven je een realtime overzicht van alle lopende werkzaamheden en projecten. Zo heb je op elk moment een volledig beeld van de status van je IT-suppertdesk. Het resultaat? Je kunt proactief handelen en snellere, betere beslissingen nemen.
6 redenen waarom IT-supportdesks kiezen voor HaloPSA
Intuïtieve ticketing en serviceverzoeken
Efficiënt projectbeheer
Beheer van bedrijfsmiddelen
Geïntegreerde facturatie
Rapportages en dashboards
Koppeling met je telefooncentrale
“Wat ons het meest aanspreekt in HaloPSA, is de flexibiliteit en gebruiksvriendelijkheid. De software biedt ons de mogelijkheid om een compleet overzicht te houden over onze IT-services, terwijl het ons toelaat om ons aan te passen aan veranderende bedrijfsbehoeften. “
Marco Goessens – Engineer bij SouthernHill
SouthernHill: een succesverhaal met HaloPSA
“Met HaloPSA krijgen we een beter inzicht in onze projecten en kunnen we onze klanten effectiever ondersteunen”, Marco Goessens, engineer bij SouthernHill.
Probeer HaloPSA gratis
Wil je zelf ervaren hoe HaloPSA jouw IT-supportdesk kan verbeteren? Meld je dan aan voor een gratis proefperiode. Er zijn geen verborgen kosten, alles is inbegrepen.
Zet vandaag nog de stap naar een efficiëntere en effectievere IT-supportdesk met HaloPSA. Neem contact met ons op en ontdek hoe je met onze software het maximale uit jouw supportdesk kunt halen.
Neem contact op met Effort IT om te ontdekken hoe HaloPSA jou kan helpen bij het stroomlijnen van je IT-supportdesk en het verbeteren van je IT-servicebeheer. Onze ervaren ITSM-specialisten staan klaar om je vragen te beantwoorden en je te helpen bij het maken van de juiste keuze voor jouw organisatie!