Selfserviceportal en kennisbank

Verminder de druk op de servicedesk met de selfserviceportal van HaloPSA voor eindgebruikers.

Hoe werkt de selfserviceportal van HaloPSA?

Een selfserviceportal in eigen huisstijl

Op de servicedesk heb je vaak te maken met veel telefoongesprekken en e-mails. Het is tijdrovend en onoverzichtelijk om dit allemaal handmatig bij te houden. Gelukkig biedt HaloPSA je hiervoor de selfserviceportal, volledig in de huisstijl van jouw organisatie. Hierin kunnen eindgebruikers vervolgens zelf tickets aanmaken, hun aanvragen doen, en de status van eerdere tickets inzien.

Draag oplossingen aan via de kennisbank

Komen er vaak dezelfde vragen bij de servicedesk binnen? Maak dan van het antwoord een artikel voor in de kennisbank. Zo geef je eindgebruikers alle informatie die ze nodig hebben om eenvoudige problemen zelf op te lossen.

Ontdek alle features van HaloPSA

Servicedesk

Contracten

Sales & CRM

Facturatie

Selfserviceportal

Voorraad

Analytics

Projecten

RMM & Remote

Urenregistratie

Boek een vrijblijvende demo

Wil je samen met Effort IT kijken wat HaloPSA voor jouw organisatie kan betekenen? Vraag dan een vrijblijvende demo op maat aan via onderstaand formulier.