Servicedesk

Met HaloPSA lever je jouw klanten de beste support

HaloPSA voor je servicedesk

Met HaloPSA weet je zeker dat je de allerbeste oplossing voor jouw supportdesk in huis haalt. HaloPSA is speciaal ontwikkeld voor MSP-bedrijven en medewerkers van de servicedesk. Het platform is gebruiksvriendelijk, zodat je snelle en goede support kunt bieden aan je klanten.

Support: het complete plaatje

Het is van belang dat je team precies weet wat er speelt. Zodra een klant contact opneemt, zet HaloPSA daarom alles wat je over die klant moet weten handig bij elkaar. Denk aan SLA’s, pay-as-you-go-afspraken en welke assets onder het contract vallen. Dit helpt je om klanten efficiënter van dienst te zijn en te zorgen dat je doet wat is beloofd.

Grip op je support met HaloPSA

Als belangrijke klantinformatie is versnipperd over meerdere systemen, raak je nogal snel het overzicht kwijt. Met HaloPSA weet je zeker dat je alle info over de klant, inclusief assets, tickets en contracten bij elkaar hebt staan. Bovendien kun je de klant continu (geautomatiseerd) informeren over de status van een aanvraag of afhandeling van een ticket. En een goed geïnformeerde klant, is een tevreden klant.

Ontdek alle features van HaloPSA

Servicedesk

Contracten

Sales & CRM

Facturatie

Selfserviceportal

Voorraad

Analytics

Projecten

RMM & Remote

Urenregistratie

Boek een vrijblijvende demo

Wil je samen met Effort IT kijken wat HaloPSA voor jouw organisatie kan betekenen? Vraag dan een vrijblijvende demo op maat aan via onderstaand formulier.