Servicedesk
Met HaloPSA lever je jouw klanten de beste support
HaloPSA voor je servicedesk
Met HaloPSA weet je zeker dat je de allerbeste oplossing voor jouw supportdesk in huis haalt. HaloPSA is speciaal ontwikkeld voor MSP-bedrijven en medewerkers van de servicedesk. Het platform is gebruiksvriendelijk, zodat je snelle en goede support kunt bieden aan je klanten.
Support: het complete plaatje
Grip op je support met HaloPSA
Als belangrijke klantinformatie is versnipperd over meerdere systemen, raak je nogal snel het overzicht kwijt. Met HaloPSA weet je zeker dat je alle info over de klant, inclusief assets, tickets en contracten bij elkaar hebt staan. Bovendien kun je de klant continu (geautomatiseerd) informeren over de status van een aanvraag of afhandeling van een ticket. En een goed geïnformeerde klant, is een tevreden klant.
Ontdek alle features van HaloPSA
Servicedesk
Contracten
Sales & CRM
Facturatie
Selfserviceportal
Voorraad
Analytics
Projecten
RMM & Remote
Urenregistratie
Boek een vrijblijvende demo
Wil je samen met Effort IT kijken wat HaloPSA voor jouw organisatie kan betekenen? Vraag dan een vrijblijvende demo op maat aan via onderstaand formulier.