Urenregistratie in HaloPSA

Registreer automatisch alle uren om nauwkeurig te kunnen factureren

Houd uren automatisch bij in HaloPSA

Een medewerker van de servicedesk moet zich kunnen concentreren op het helpen van de klant, niet op het schrijven van uren. Daarom kun je voor ieder contactmoment of bij het afhandelen van een ticket, automatisch uren schrijven in HaloPSA.

Aan het eind van de maand worden de uren opgeteld voor een 100% nauwkeurige facturatie. Uiteraard wordt rekening gehouden met uren die binnen of juist buiten het contract vallen.

Uren registreren om processen efficiënter in te richten

Urenregistratie gebeurt om inzicht te krijgen in facturabele uren, billing en rapportage. Maar als je weet waar medewerkers hun tijd aan besteden, helpt dit ook om je processen slimmer in te richten.

Met HaloPSA kun je zelf rapporten ontwikkelen om bijvoorbeeld performance per medewerker, no-charge uren, verloren uren aan administratie en tijd per ticketcategorie te analyseren. Met die data kun je weer aan de slag om de efficiëntie van de servicedesk te verbeteren.

Ontdek alle features van HaloPSA

Servicedesk

Contracten

Sales & CRM

Facturatie

Selfserviceportal

Voorraad

Analytics

Projecten

RMM & Remote

Urenregistratie

Boek een vrijblijvende demo

Wil je samen met Effort IT kijken wat HaloPSA voor jouw organisatie kan betekenen? Vraag dan een vrijblijvende demo op maat aan via onderstaand formulier.