Bieden jullie uitsluitend Halo-software aan?
Ja, Effort IT is officieel gecertificeerd implementatiepartner van Halo-software in de Benelux. We hebben al meer dan 10 jaar ervaring met ITSM-software. Daarom zijn we overtuigd van alle eigenschappen en functionaliteiten van HaloPSA voor optimaal IT Service Management.
In welke regio zijn jullie actief?
De gehele Benelux is ons werkgebied. Ons Nederlandse team van gecertificeerde Halo-specialisten verzorgt professionele consultancy en support, zowel remote als op locatie.
Waar worden onze gegevens binnen HaloPSA verwerkt en opgeslagen?
Jullie data wordt opgeslagen in het datacenter van Amazon Web Services (AWS) in Frankfurt, Duitsland. Dit betekent dat we gebruikmaken van de beveiligingsmaatregelen en infrastructuur van AWS om jullie gegevens te beschermen. Denk aan toegangscontrole, netwerkbeveiliging en reguliere back-ups. Jouw data wordt dus binnen Europa verwerkt en opgeslagen.
Is projectmanagement onderdeel van een implementatietraject?
Om complexe projecten goed en gestructureerd te laten verlopen, doen we bij omvangrijke implementaties ook het projectmanagement. Zo signaleren we snel eventuele knelpunten en denken we uiteraard mee over de juiste oplossingsrichting.
Wat is het verschil tussen HaloPSA en HaloITSM?
HaloPSA is de complete servicedesksoftware voor Managed Service Providers waarin klantinformatie, SLA-type, ticketstatus en eerdere gebeurtenissen en problemen bij elkaar komen. Met HaloITSM breng je als interne afdeling al je IT-assets en communicatie samen in één gebruikersvriendelijke oplossing om zo je medewerkers sneller en beter te helpen.
Kan ik Halo koppelen met andere softwarepakketten?
Maar natuurlijk! Je kunt HaloPSA integreren met een uitgebreide reeks aan applicaties. Denk hierbij aan tools voor assetbeheer, ondersteuning op afstand, financieel beheer, account- en toegangsbeheer, CRM, projectmanagement, automatisering en communicatie. Het zijn te veel integraties om hier op te noemen. Kijk bij integraties voor het complete overzicht.
Implementeren jullie ook de Halo-software?
Ja, wij kunnen je ook helpen bij de implementatie van HaloPSA. Bij reguliere implementatietrajecten bieden onze ervaren consultants uiteenlopende ondersteuning: van de inrichting van de software tot het trainen van jouw medewerkers.
Is Halo ISO 27001 gecertificeerd?
Ja, Halo is ISO 27001 gecertificeerd. Dit betekent dat de organisatie aan de internationale standaard voor informatiebeveiliging voldoet én dat ze regelmatig worden gecontroleerd op compliance. Als bewijs van de certificering kun je de certificaten bij ons opvragen. We sturen ze je dan per mail toe.
Kan ik bij jullie terecht voor procesoptimalisatie?
Jazeker! Naast de implementatie, helpen we jouw IT-afdeling graag bij het optimaliseren van processen, zoals het schrappen van overbodige activiteiten, het verbeteren van inefficiënte processen en het voorkomen van kostbare fouten.
ITIL en ITSM: wat is het verschil?
ITIL staat voor Information Technology Infrastructure Library en is een wereldwijd erkend raamwerk voor het leveren van IT-diensten. Oftewel de best practices voor het opbouwen van effectief ITSM (IT Service Management). Kortom: ITIL beschrijft het “hoe” en ITSM het “wat”.
Wat zijn de belangrijkste voordelen van Halo?
Je bespaart tijd door processen te automatiseren en de communicatie te stroomlijnen. Het beheer van incidenten en het voldoen aan SLA’s is eenvoudig dankzij de incident management functionaliteit. Ook krijg je meer grip op de levenscyclus van je assets en items. Bovendien bieden de overzichtelijke rapportages en dashboards je waardevolle informatie over je IT-dienstverlening.
Moet ik apart betalen voor losse modules?
Nee. Alle functionaliteiten zijn bij de licentie inbegrepen wanneer je start met HaloPSA. Je kiest zelf welke functies het beste werken voor jouw organisatie en daarom kun je de modules zonder meerprijs aan- of uitzetten.