Voorraden en assets in HaloPSA

Krijg met HaloPSA grip op je voorraden en de levenscyclus van assets

Hoe werkt assetmanagement in HaloPSA?

Hou voorraden nauwkeurig bij

Werk je met het selfserviceportal in HaloPSA? Dan kunnen eindgebruikers direct verschillende bedrijfsmiddelen aanvragen. Die worden vervolgens automatisch geregistreerd bij de klant en de eindgebruiker én meegenomen op de factuur.

Met voorraadbeheer in HaloPSA hou je tegelijkertijd bij wat er vanuit de leverancier binnenkomt en wat aan de klant wordt geleverd. Zo zijn voorraden altijd up-to-date en kun je op tijd nieuwe bedrijfsmiddelen inkopen.

Inventariseer al je assets bij klanten

Klanten maken gebruik van allerlei assets en items. Die bevinden zich dus buiten jouw organisatie. Als je niet goed bijhoudt waar bedrijfsmiddelen als laptops, smartphones, monitors en harde schijven zich bevinden, verlies je al snel het overzicht.

Met HaloPSA inventariseer je automatisch de assets en items die behoren tot een klant. Deze items maak je handmatig aan of importeer je bijvoorbeeld vanuit een spreadsheet. Gaat een medewerker weg bij een klant? Dan weet je precies welke bedrijfsmiddelen hij of zij gebruikte.

Jouw regels, jouw contracten in HaloPSA

Met HaloPSA beheer je eenvoudig contracten en SLA’s voor al je assets. Omdat je weet welk bedrijfsmiddel wanneer bij welke klant is geleverd, kun je proactief onderhoud en beheer uitvoeren.

Ook weet je wanneer de asset aan vervanging toe is. Zo kun je de klant tijdig een nieuwe laptop of telefoon leveren, vóórdat er incidenten of problemen ontstaan.

Ontdek alle features van HaloPSA

Servicedesk

Contracten

Sales & CRM

Facturatie

Selfserviceportal

Voorraad

Analytics

Projecten

RMM & Remote

Urenregistratie

Boek een vrijblijvende demo

Wil je samen met Effort IT kijken wat HaloPSA voor jouw organisatie kan betekenen? Vraag dan een vrijblijvende demo op maat aan via onderstaand formulier.