Vraag nu een demo van het Halo-platform aan!

Wil je op een serieuze manier aan de slag met IT Service Management volgens ITIL-standaarden?

Een geschikte ITSM-oplossing helpt je om het overzicht te houden op IT-aanvragen en openstaande tickets. Maar hoe kies je nu de juiste ITSM-software? Een demo van het Halo-platform, specifiek voor jouw organisatie, biedt uitkomst.

Hhoe kies je nu de juiste ITSM-software?

Om ITSM-processen te stroomlijnen, is het gebruik van een goede softwareoplossing onmisbaar. Hiermee transformeer je verouderde werkwijzen naar moderne, digitale workflows en kun je processen standaardiseren. Functionaliteiten als een kennisbank en selfservice-portal verminderen de werklast voor de servicedeskmedewerkers en geven gebruikers handvatten om zelf de touwtjes in handen te nemen. Uiteindelijk zal ITSM-software het werk van de servicedesk leuker en gemakkelijker maken, waardoor het mogelijk wordt om eindgebruikers beter van dienst te kunnen zijn.

Waarom kiezen voor ITSM-software?

Halo biedt je twee grote voordelen: een all-inclusive tarief én integraties met andere applicaties. Alle features van Halo kun je met één druk op de knop aan- of uitzetten, zonder dat je hier extra voor betaalt. Kies je voor Halo? Dan krijg je het complete platform voor een transparant, maandelijks tarief. Daarnaast kun je HaloPSA en HaloITSM eenvoudig koppelen met je favoriete tools. Denk aan: RMM-software, Google Workspace, Dynamics 365 CRM, Outlook en Slack. En de lijst is nog veel langer. Bovendien blijft Halo deze functionaliteiten en koppelingen uitbreiden. Voor zowel HaloPSA als HaloITSM is een uitgebreide roadmap beschikbaar, waarop je kunt zien welke features er al zijn opgeleverd en welke er nog aankomen. Zo ben je verzekerd van een ITSM-platform dat altijd in ontwikkeling is!

Meer over het Halo-platform

Het Halo-platform is geschikt voor zowel Managed Service Providers als de interne IT-organisatie. Hier zijn respectievelijk HaloPSA en HaloITSM voor ontworpen.

Beide oplossingen bieden ITSM-functionaliteiten als:
  • Geautomatiseerde workflows voor incidenten, problemen en serviceverzoeken.
  • Een selfservice-portal en knowledgebase (kennisbank).
  • Eenvoudig beheer van tickets en SLA’s.
  • Assetmanagement voor bedrijfsmiddelen als laptops, smartphones en monitors.
  • Toepassingen voor de HR-afdeling, bijvoorbeeld voor het onboardingproces.

Halo PSA persoonlijke demo aanvragen

Vast tarief en uitgebreide integratiemogelijkheden

Halo biedt je twee grote voordelen: een all-inclusive tarief én integraties met andere applicaties. Alle features van Halo kun je met één druk op de knop aan- of uitzetten, zonder dat je hier extra voor betaalt. Kies je voor Halo? Dan krijg je het complete platform voor een transparant, maandelijks tarief. Daarnaast kun je HaloPSA en HaloITSM eenvoudig koppelen met je favoriete tools. Denk aan: RMM-software, Google Workspace, Dynamics 365 CRM, Outlook en Slack. En de lijst is nog veel langer. Bovendien blijft Halo deze functionaliteiten en koppelingen uitbreiden. Voor zowel HaloPSA als HaloITSM is een uitgebreide roadmap beschikbaar, waarop je kunt zien welke features er al zijn opgeleverd en welke er nog aankomen. Zo ben je verzekerd van een ITSM-platform dat altijd in ontwikkeling is!

Vrijblijvende demo van Halo-software

In de demo kijken we samen naar HaloPSA of HaloITSM om te zien wat de software voor jullie kan betekenen op het gebied van IT Service Management.

  • Voor wie: Managed Service Providers en de interne IT-afdeling.
  • Waar: online.
  • Wanneer: op afspraak.
  • Lengte: ongeveer een uur.
  • Doel: je een compleet beeld geven van het Halo-platform en de functionaliteiten die aansluiten bij de wensen en eisen van jouw IT-organisatie.

Over Effort IT

Al meer dan 10 jaar helpen we bedrijven bij het inrichten van hun servicedesk en ITSM-processen. Ondertussen zijn we overtuigd van de functionaliteiten en gebruiksvriendelijkheid van het Halo-platform én zijn we gecertificeerd Halo-partner voor de Benelux.

Over Halo

HaloPSA en HaloITSM zijn oplossingen van Halo Service Solutions. Dit internationale IT-bedrijf is opgericht in 1994 en bestaat dus al bijna 30 jaar. Het hoofdkantoor bevindt zich in het Verenigd Koninkrijk en ze zijn gevestigd in de Verenigde Staten en Australië. Effort IT is Halo’s partner voor de Benelux.