HaloPSA: jouw ITSM-servicedesk oplossing

Kies voor efficiëntie, overzichtelijkheid en schaalbaarheid

In het hart van jouw IT-organisatie ligt de servicedesk. Het is de centrale hub voor het beheren van incidenten, vragen en service-aanvragen. Maar vaak wordt deze afdeling geplaagd door inefficiënties, verouderde processen en talloze silo’s van informatie. Hier komt HaloPSA in beeld. Deze ITSM-servicedesk oplossing is ontworpen om jouw servicedesk efficiënter, productiever en responsiever te maken.

Ontgrendel de mogelijkheden van HaloPSA

HaloPSA is meer dan alleen een ticketing systeem.
Het is een volledig geïntegreerde ITSM-oplossing die alle aspecten van jouw servicedeskmanagement aanpakt.

Geoptimaliseerde workflows

Verouderde werkwijzen bij je servicedesk behoren tot het verleden met HaloPSA. Het systeem maakt gebruik van intuïtieve, aanpasbare workflows die jou helpen jouw bedrijfsprocessen te stroomlijnen. Met HaloPSA heb je een flexibele oplossing die met jou mee kan groeien.

Ervaar zelf hoe HaloPSA jouw dagelijkse werkzaamheden kan verbeteren. Start jouw gratis proefperiode van 30 dagen.

Integraties met ITSM-servicedesk

De kracht van HaloPSA zit ‘m in het vermogen om naadloos te integreren met een breed scala aan bedrijfstoepassingen. Of het nu gaat om e-mailclients zoals Outlook, asset management tools zoals Lansweeper, CRM-systemen zoals Salesforce, remote support tools zoals Teamviewer of cloudplatformen zoals Azure: HaloPSA kan het allemaal aan. Dankzij deze integraties kan jouw team efficiënter werken en de samenwerking tussen verschillende afdelingen verbeteren.

Wil je HaloPSA koppelen met een andere applicatie? Dat kan! Bekijk hier alle mogelijke integraties.

Rapportage en analyses

HaloPSA biedt krachtige rapportage- en analysefuncties. Je krijgt realtime inzicht in de prestaties van jouw servicedesk, waardoor je weloverwogen beslissingen kunt nemen. Of je nu wilt weten hoe snel tickets worden afgehandeld, welke problemen het meest voorkomen, of hoe tevreden jouw klanten zijn, HaloPSA heeft het allemaal.

Wij werken met SLA’s voor onze klanten en daar hoort ook een periodieke rapportage bij. Deze kunnen we volledig uit HaloPSA exporteren. Maar ook intern gebruiken we een rapportage voor de medewerkers op de servicedesk waar ik zelf een dashboard voor heb gebouwd. Daarmee krijgen we beter inzicht in wat iemand per maand kan doen en zien we met welk type tickets er gewerkt wordt en of deze onder beheer of nacalculatie vallen. Dat geeft ons belangrijke stuurinformatie. Ook hebben we een interne kennisbank opgezet in HaloPSA: daarin vind je handleidingen en instructies voor iedere specifieke klant en voor de applicaties die de betreffende klant gebruikt.”

Tim Vossepoel – Coördinator Servicedesk & Security Officer bij For All IT

Het succesverhaal van For All IT Services

For All IT Services liep tegen verschillende uitdagingen aan. Er was een oplossing nodig die hen zou ondersteunen bij het beheren van hun groeiende klantenbestand en de steeds complexer wordende technologische uitdagingen. Hun keuze viel op HaloPSA.

Dankzij HaloPSA wist For All IT Services hun servicedesk naar een hoger niveau te brengen. Ze hebben hun ticketing- en rapportageprocessen gestroomlijnd, verschillende tickettypes ingesteld en hun reactietijd verbeterd. Dankzij HaloPSA zijn ze nu beter in staat om hun klanten een superieure dienstverlening te bieden.

Lees hier het volledige klantverhaal van For All IT Services.

“Ik vind het leuk om uit te zoeken wat er allemaal nog meer mogelijk is om onze werkwijze met HaloPSA te optimaliseren. Waar nodig, krijg ik hulp van Effort IT: soms is het even zoeken naar waar je iets kunt vinden. Maar de medewerkers van Effort IT reageren snel als ik ergens tegenaan loop. Al met al kijk ik terug op een geslaagde samenwerking met Effort IT” – Tim Vossepoel, Coördinator Servicedesk & Security Officer bij For All IT

Ben jij klaar om jouw servicedesk te transformeren? Vraag hier een demo aan van HaloPSA.

ITSM-servicedesk: samenwerken aan succes

Bij Effort IT zien we onszelf als jouw partner in digitale transformatie. We streven ernaar om meer te zijn dan alleen een leverancier van een softwareproduct. Ons serviceteam staat altijd klaar om jouw vragen te beantwoorden en jou te helpen het maximale uit HaloPSA te halen.

Ontdek wat een partnerschap met Effort IT voor jou kan betekenen. Neem contact met ons op.

Ben je, net als For All IT Services, klaar om de efficiëntie van jouw servicedesk te verbeteren? Wil je de werklast van jouw IT-team verminderen en de klanttevredenheid verhogen? Vraag dan een gratis trial aan van HaloPSA en zet vandaag nog de eerste stap naar een efficiëntere en responsievere ITSM-servicedesk. Onze specialisten staan klaar om jou te helpen bij het vinden van de perfect passende ITSM-oplossing voor jouw bedrijf.