Het opmerkelijke bedrijf achter HaloPSA
Al drie en een half jaar werken we samen met HaloPSA. Waarom? Omdat het volgens ons het meest complete en gebruiksvriendelijke pakket voor IT Service Management (ITSM) is. Maar wist je dat het Engelse bedrijf achter HaloPSA al dertig jaar bestaat? En dat is niet het enige opmerkelijke aan dit bedrijf. Ondanks de razendsnelle groei van de laatste jaren gaat Halo nog altijd te werk als een startup. Dat merk je als klant bijvoorbeeld aan het tempo waarin ze verbeteringen en nieuwe functies toevoegen. En aan hun belofte dat ze niet door een grote partij zullen worden overgenomen.
Grote ambities
Het bedrijf dat in 1994 als NetHelpDesk het levenslicht zag, is uitgegroeid tot een speler die in meer dan 50 landen actief is, met duizenden gebruikers van de ITSM-software. Het is een van de snelst groeiende bedrijven ter wereld en de ambities gaan nog verder: HaloPSA wil de grootste aanbieder ter wereld worden van software voor professionele service-automatisering voor managed service providers (MSP’s).

Geen verborgen kosten, geen overnames
Dat soort ambities leiden bij veel bedrijven tot grootheidswaan. Bij HaloPSA is dat bepaald niet het geval. Het bedrijf vindt niets belangrijker dan de langetermijnrelaties met zijn klanten en partners. Dat betekent in de eerste plaats dat iedereen die een licentie afneemt altijd toegang krijgt tot alle modules en integraties, zonder verborgen kosten.
Daarnaast hebben de oprichters de belofte gedaan dat er de komende tien jaar geen overnames, fusies of andere deals plaatsvinden. Veel van onze klanten geven aan dat dit een van de redenen is om voor HaloPSA te kiezen.

Extreem goed luisteren
Bovendien werkt HaloPSA continu aan nieuwe releases. Iedere twee weken verschijnt er een! En dat zijn geen kleine updates: altijd zitten er weer echt nieuwe functies in de software. Daarmee speelt het bedrijf als geen ander in op wensen van partners en klanten. Die vormen een bijzonder actieve community. De roadmap voor HaloPSA, de roadmap voor HaloITSM en de roadmap voor HaloCRM zijn volledig transparant, zodat iedereen de nieuwe en aanstaande ontwikkelingen kan inzien.

Ideeën voor nieuwe functies
Die levendige community betrekt HaloPSA ook bij het geven van ideeën voor nieuwe features. Op ideas.halopsa.com kunnen klanten en partners aangeven welke nieuwe functies ze graag in de software willen zien. Het bijzondere is dat het bedrijf daar direct op reageert en de wensen als het kan zo snel mogelijk in een nieuwe release verwerkt. En als het niet kan, bijvoorbeeld omdat ze afhankelijk zijn van derde partijen, geven ze dat duidelijk aan. Zo komen er jaarlijks vele honderden nieuwe functies bij waar klanten echt naar uitkijken.
Kortom, een niet-alledaags bedrijf dat er alles aan doet om zijn klanten bij de ontwikkeling van het product te betrekken. Een van de redenen dat HaloPSA volgens ons dé keuze is voor MSP’s die een ITSM-tool zoeken. Wil je het met eigen ogen zien? Start direct de gratis trial.