HaloPSA: dé ITSM-tool voor MSP-bedrijven

Kies voor efficiëntie, overzichtelijkheid en schaalbaarheid

Zeg maar vaarwel tegen een wirwar van tickets, eindeloze communicatieproblemen en versnipperd klantbeheer! Met HaloPSA, de ITSM-tool voor Managed Service Providers, optimaliseer je workflows, verminder je reactietijd en voldoe je aan SLA’s. Ontdek de kracht van een naadloos geïntegreerde oplossing die ITSM eenvoudiger maakt dan ooit en zorgt voor tevreden klanten.

Geen grip op ITSM

Als MSP weet je dat verouderde ITSM-software vaak voor problemen zorgt, zoals een gebrek aan overzicht van tickets, moeite met prioriteren en chaotische facturering. Het wordt nog lastiger als je geen grip krijgt op je SLA’s en geen inzicht hebt in de tijdsbesteding van je team. Bovendien worden ITSM-tools steeds duurder.

Zou het niet fijn zijn als je een ITSM-tool had die je helpt om efficiënter te werken, een duidelijk overzicht van tickets en prioriteiten biedt, en je inzicht geeft in de prestaties van je team en SLA’s? Die flexibel en schaalbaar is en nog steeds betaalbaar blijft? Goed IT Service Management is een gamechanger voor jouw bedrijf, waardoor je klanten beter van dienst kunt zijn en ITSM naar een hoger niveau kunt tillen. Dit kan met HaloPSA.

8 redenen waarom MSPs kiezen voor HaloPSA

Aanpasbare workflows

Gebruik de standaard ITIL-inrichting of pas eenvoudig de processen aan jouw organisatie aan en schrijf direct tijd op tickets voor SLA’s.

Modulaire opbouw

Geen extra kosten voor extra modules. Verder betaal je alleen voor degenen die werken met de tickets. Schakel functies in of uit naar behoefte, zonder extra kosten.

Projectbeheer

Werk met taken, budgetten, planning, en factureer uren. Houd overzicht op de gespendeerde uren en wijs deze toe aan klanten.

Licentiebeheer en integratie

Regel licenties voor klanten en integreer en beheer ze in HaloPSA voor overzichtelijke en eenvoudige facturatie. Koppel met je financiële pakket.

Integraties

Koppel met andere systemen en applicaties, zoals CRM, assetmanagement, Microsoft-oplossingen en RMM-tools.

Selfserviceportal en kennisbank

Klanten kunnen zelf tickets indienen, contracten inzien en voortgang controleren. Documentatie en antwoorden op vragen vinden ze terug in de kennisbank.

Rapportages en dashboards

Verkrijg inzicht in de servicedesk-activiteiten, ticketvolumes, SLA-naleving en meer. Gebruik standaard ITIL-formats of maak aangepaste rapportages.

Assetmanagement

Beheer bedrijfsmiddelen, contracten en SLA’s met klanten en krijg meer controle over de levenscyclus van assets en items.

Integreer je favoriete applicaties met HaloPSA

Als MSP werk je met verschillende applicaties om je dagelijkse taken efficiënt uit te voeren. Maar wat als je al die handige tools naadloos kunt integreren met je ITSM-oplossing, zonder extra kosten? Dat is precies wat HaloPSA je biedt!

Assetmanagement

HaloPSA integreert naadloos met populaire RMM-tools zoals N-able N-central, Atera RMM en Ninja RMM. Hierdoor kun je eenvoudig je assets beheren en alerts ontvangen wanneer er iets misgaat.

Documentatie

Goede documentatie is essentieel voor een succesvolle MSP. HaloPSA integreer je eenvoudig met documentatieplatforms zoals Hudu, IT Glue en Liongard, zodat je altijd toegang hebt tot de meest recente informatie.

Microsoft-stack

Haal nog meer uit je Microsoft-oplossingen door HaloPSA te koppelen aan Microsoft Intune, Azure Active Directory en Microsoft Office. Dit zorgt voor een gestroomlijnde workflow en verbetert de samenwerking binnen je team.

Distribution management

HaloPSA integreert ook met distributieplatforms zoals Ingram en Pax8. Dit maakt het eenvoudiger om licenties zoals Office 365 te beheren en up-to-date te houden. Bovendien ondersteunt HaloPSA licentiemanagement voor terugkerende facturen, zodat je altijd een duidelijk overzicht hebt van je abonnementen en kosten.

Tarieven HaloPSA

Alle modules zijn bij de prijs inbegrepen, er zijn dus geen verborgen kosten.

Maandtarief (jaarlijkse facturatie)

  • 1 – 4 gebruikers €85
  • 5 – 10 gebruikers €79
  • 11 – 25 gebruikers €75
  • 26 – 50 gebruikers €69
  • 51 – 200 gebruikers €65

Maandtarief (maandelijkse facturatie)

  • 1 – 4 gebruikers €101
  • 5 – 10 gebruikers €95
  • 11 – 25 gebruikers €89
  • 26 – 50 gebruikers €85
  • 51 – 200 gebruikers €79

Maandtarief (jaarlijkse facturatie)

  • 1 – 25 gebruikers €80
  • 25 – 100 gebruikers €75

Over Effort IT

De afgelopen jaren hebben we uiteenlopende ITSM-oplossingen gezien, de één beter dan de ander. Ondertussen zijn we overtuigd van alle eigenschappen en functionaliteiten van HaloPSA voor optimaal IT Service Management. Wij zijn dan ook dé implementatiepartner van Halo in de Benelux.

Achieve more with less Effort
Die 100% focus op ITSM zetten we in voor jouw organisatie, waarbij we procesmatig met je meedenken. Zo verminderen we verspillingen in ITSM-processen met HaloPSA.

Van A tot Z
Voor de reguliere implementaties werken onze consultants remote of bij jou op locatie. Zij bieden uiteenlopende ondersteuning op het gebied van Halo-software. Bij grote, complexe projecten leveren we ook projectmanagement.