1 – 3 gebruikers 4 – 10 gebruikers 11 – 25 gebruikers 26 – 50 gebruikers | €70 €65 €60 €55 |
1 – 3 gebruikers 4 – 10 gebruikers 11 – 25 gebruikers 26 – 50 gebruikers | €85 €80 €75 €70 |
Naast alle modules, bieden we ook enkele aanvullende producten voor HaloITSM en HaloPSA.
Halo Asset Discovery
Met Asset Discovery kunnen servicedeskmedewerkers actuele assetinformatie inzien wanneer ze met een ticket bezig zijn. Dat kan ook onderweg, via de mobiele app.
Halo Remote Control
Met Halo Remote Control maak je vanuit Halo verbinding met het werkstation van een gebruiker. Zo kun je remote-sessies starten vanuit een incident of via andere kanalen, zoals livechat, e-mail of het callhandling-scherm.
Halo Live Chat
Met Halo Live Chat kun je klanten direct helpen met hun vraag of probleem. Op die manier kun je hen nog beter en sneller van dienst zijn, dan via de standaard communicatiekanalen, zoals e-mail.