Transparante tarieven
Alle modules zijn bij de prijs inbegrepen, er zijn dus geen verborgen kosten

Tarieven HaloPSA
Maandtarief (jaarlijkse facturatie)
- 1 – 4 gebruikers € 85,-
- 5 – 10 gebruikers € 79,-
- 11 – 25 gebruikers € 75,-
- 26 – 50 gebruikers € 69,-
- 51 – 200 gebruikers € 65,-
Maandtarief (maandelijkse facturatie)
- 1 – 4 gebruikers € 101,-
- 5 – 10 gebruikers € 95,-
- 11 – 25 gebruikers € 89,-
- 26 – 50 gebruikers € 85,-
- 51 – 200 gebruikers € 79,-
Zowel op locatie als gehost beschikbaar
On-premises biedt je volledige grip op de installatie en systemen. Wanneer je onze oplossing laat hosten, hoef je geen tijd en geld te besteden aan het onderhoud en kun je eenvoudig opschalen.
Op zoek naar concurrent licensing?
Concurrent licenses zijn beschikbaar voor zowel HaloPSA als HaloITSM. Neem voor meer informatie contact met ons op. Je krijgt dan een offerte op maat voor de concurrent licenses.
Extra add-ons
Naast alle modules, bieden we ook enkele aanvullende producten voor HaloITSM en HaloPSA.
Halo Asset Discovery
Met Asset Discovery kunnen servicedeskmedewerkers actuele assetinformatie inzien wanneer ze met een ticket bezig zijn. Dat kan ook onderweg, via de mobiele app.
Halo Remote Control
Met Halo Remote Control maak je vanuit Halo verbinding met het werkstation van een gebruiker. Zo kun je remote-sessies starten vanuit een incident of via andere kanalen, zoals livechat, e-mail of het callhandling-scherm.
Halo Live Chat
Met Halo Live Chat kun je klanten direct helpen met hun vraag of probleem. Op die manier kun je hen nog beter en sneller van dienst zijn, dan via de standaard communicatiekanalen, zoals e-mail.