Integreer TeamViewer met HaloITSM en HaloPSA

Maak op afstand verbinding met eindgebruikers en bedrijfsmiddelen.

TeamViewer is voor veel organisaties en MSP’s een belangrijke tool om klanten en medewerkers op afstand te ondersteunen bij ICT-problemen. Het levert een snelle en bovendien veilige verbinding met assets, gebruikers of Configuration Items. Een integratie van TeamViewer met HaloITSM en HaloPSA kon daarom niet uitblijven.

Integratie van TeamViewer met ITSM- en PSA-software

De koppeling met TeamViewer kun je op meerdere manieren gebruiken, bijvoorbeeld om klanten effectief te ondersteunen of om techneuten snel toegang te geven tot defecte apparatuur. Andere voordelen:

  • Het is mogelijk om TeamViewer-codes op te slaan op siteniveau voor individuele klanten.
  • Dit veld is toegankelijk vanuit het ticketscherm door eenvoudigweg op de site te klikken, die je vindt in de details van het ticket.
  • Dit maakt een sneller en efficiënter ondersteuningssysteem voor jouw klanten mogelijk.
  • Er is een ingebouwd TeamViewer-codeveld die je kunt vinden bij Asset Types.
  • Activeer eenvoudig het TeamViewer Asset-veld en verbind het met de details die je bij de specifieke asset in HaloPSA of HaloITSM vindt.
  • Je kunt dan een TeamViewer-code invoeren die wordt opgeslagen bij specifieke bedrijfsmiddelen, zodat je direct op afstand kunt ingrijpen wanneer er iets mis is.

De integratie van TeamViewer met HaloITSM en HaloPSA is dus niet alleen eenvoudig in te stellen, maar ook gebruiksvriendelijk.

Halo_Service_Desk
HaloITSM
HaloPSA